f
Lorem ipsum dolor sit amet, urna montes lobortis parturient.
STORYMENTOR
a

Blog

/Blog

Για να κατανοήσουμε την κλιματική κρίση χρειαζόμαστε καλές ιστορίες. Όχι ψεύτικες, ούτε χαρούμενες, αλλά τέτοιες που θα βοηθήσουν το κοινό να καταλάβει και να δράσει, ενώ θα παροτρύνουν τους ήδη ευαισθητοποιημένους να κάνουν ένα ακόμα βήμα.

Μια ινδιάνικη παροιμία λέει πως «εκείνοι που λένε τις ιστορίες ορίζουν τον κόσμο». Πραγματικά, όσο η τεχνολογία εξελίσσεται, τόσο αυτή η ρήση εμπεδώνεται, όχι μόνο στο συνειρμικό επίπεδο της κατανόησης, αλλά και σε εκείνο της επιβεβαίωσης με δεδομένα.

Κάθε απόφαση που παίρνουμε επηρεάζεται από μία ή περισσότερες ιστορίες. Τα βιβλία που διαλέγουμε από την περίληψη στο εξώφυλλο, το κανάλι που επιλέγουμε για ενημέρωση, το αν θα κάνουμε ή δεν θα κάνουμε εμβόλια, η μη κερδοσκοπική οργάνωση που θα

«Εσύ με τι ασχολείσαι;», με ρωτούν -στον ενικό ή στον πληθυντικό, δεν έχει σημασία. «Με την επικοινωνία», απαντώ συνήθως πολύ αφαιρετικά, ξέροντας πως με την απάντησή μου στην ουσία ανοίγω κουβέντα. «Επικοινωνία; Δηλαδή τι ακριβώς; Εννοείς διαφήμιση;», συνεχίζουν συνήθως. Κι

Είναι σημαντικό, πριν αρχίσουμε να μοιραζόμαστε, να ακούμε. Να δίνουμε σημασία στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα της κουβέντας, στην αύρα του συνομιλητή μας. Να ακούμε τις λέξεις και πίσω από αυτές. Να παρατηρούμε αν είναι αβίαστες ή ζορισμένες, αν είναι συνεκτικές ή